افزايش ميل جنسي در آقايان

دارو ، بانك اطلاعات دارويي و ليست داروها

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

افزايش ميل جنسي در آقايان

غذاهاي مفيد براي تقويت فعاليت جنسي مردان

در كنار غذاهاي اصلي،مواد غذايي زير مي‌توانند تاثير زيادي بر افزايش قواي جنسي در مردان داشته باشند.

مهمترين عامل در فعاليت جنسي مردان قدرت و مدت ماندگاري نعوذ است . براي اين منظور سلامت سيستم جريان خون الزامي است بنابراين پيشگيري از بيماريهاي موثر بر رگها از جمله ديابت و چربي خون بالا ضروري است. پس تا مي‌توانيد از انواع ميوه ، سبزيجات ، حبوبات و پروتئينهاي ساده مصرف كنيد .

آب انار:

يكي از مواد غذايي مفيد در تقويت نيروي جنسي مردان مصرف آب انار است.بر اساس پژوهشهاي انجام شده ، ميزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كرده است .

براي رسيدن به ميزان مطلوب ، بايد روزانه يك ليوان آب انار طبيعي نوشيد . اين نوشيدني در فصل پاييز براحتي در دسترس است اما در ديگر فصلها مي‌توان از رب انار استفاده كرد. شربتي با غلظت دلخواه از رب انار تهيه كنيد و روزانه يك ليوان از آن را بنوشيد . هرگز از آب انار غافل نشويد.

سالاد ميگو :

ميگو سرشار از عنصر روي است و سبزيجات برگ پهن مثل كاهو مقدار زيادي اسيد فوليك دارند. گوجه فرنگي و ليمو ترش با مقادير بالاي ويتامين ث و روغن زيتون با ويتامين اي مكمل مناسبي براي اين سالاد هستند. اين سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرم سازي را افزايش مي‌دهدو سبب افزايش قواي جنسي مي شود. از همين جا به آقايان توصيه مي‌كنم خسيس بازي را كنار بگذارند و با مصرف حداقل هفته‌اي يكبار از اين سالاد هم قواي جنسي خود را تقويت كنند و هم بقيه اعضاي خانواده را با اين دسر خوشمزه به شعف آورند .

سوپ جو :

جو باعث افزايش هورمون تستوسترون در مردان مي‌شود . اشتباه نكنيد ؛ اين افزايش هورمون در مردان اتفاق مي‌افتد و در خانمها هيچگونه تاثير هورموني ندارد. هورمون تستوسترون براي افزايش ميل جنسي لازم است . اين سوپ اگر با برخي سبزيجات معطر بخصوص نعنا و ترخون تهيه شده باشد بسيار مقوي‌تر خواهد شد .

اسفناج :

آيا كارتون ملوان زبل را ديده‌ايد؟ در مردان مي‌توان چنين اثري را ( البته كمي خفيف‌تر ) ديد . اين سبزي سرشار از منيزيوم است كه باعث گشاد شدن رگهاي خوني مي‌شود. به اين ترتيب جريان خون اندام تناسلي قدرت لازم براي نعوذ را تامين مي‌كند .

ليمو ترش :

اين ميوه خوش عطر و طعم ، با تامين ويتامين ث كافي ، تاثير بسزايي بر توليد و تحرك سلولهاي اسپرم دارد. به اين ترتيب كيسه مني در مدت زمان كوتاهتري پر شده و ميل جنسي را افزايش مي‌دهد .

زغال اخته :

اين ميوه ترش و خوشمزه داراي فيبرهايي است كه مانع از جذب كلسترول در دستگاه گوارش مي‌شود.در نتيجه احتمال رسوب اين چربي در رگها كاهش مي‌يابد و كمك موثري بر افزايش جريان خون خواهد بود.

علاوه بر اين اثر طولاني مدت ، تاثير كوتاه مدتي بر جريان خون دارد كه بعضي از متخصصين تغذيه از آن بعنوان وياگراي طبيعي نام برده‌اند .

عسل :

رسيديم به يكي از شگفتيهاي طبيعت . ماده‌اي كه حاصل فرايندي ساده بر روي شهد گلها در بدن زنبور عسل است . انسان با وجود پيشرفت غير قابل انكار تكنولوژي هنوز نتوانسته است عسل مصنوعي بسازد. عسل با داشتن انواع ويتامينهاي گروه ب مي‌تواند در توليد هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهشها نشان داده‌اند كه ماده‌اي حاوي عنصر بور در عسل وجود دارد كه جريان خون و ميل جنسي را در مردان افزايش مي‌دهد.

داروهاي مرتبط با افزايش ميل جنسي : ليبيدوكس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.